mingel

Ikväll har jag gjort en mingelspelning.
På sätt och vis gillar jag dem inte, eftersom folk tjötar så förbenat.
Men på sätt och vis är det fantastiskt, för man får så mycket större felmarginal att leka i, liksom.
Bland annat sjöng jag denna fantastiska sång. Ronny stod i flera minuter efteråt och berömde min jazzröst.
Jag som inte ens gillar jazz... Typ. Men Monica går ju inte att inte gilla.
Flera gånger, har jag av olika personer fått höra att jag låter lite som Monica när jag sjunger, det värmer det lilla hjärtat, det måste jag säga.
Så många års sammanhängande halsont lämnar en viss bestående heshet efter sig.

Nåja.
Nu ska jag brodera, för jag tänker inte låta mig besegras.
Förut när jag satt med det gick nålen av (!) så jag bytte nål, då gick garnet av, så jag klippte av och fortsatte brodera. Då märkte jag att jag hade hamnat snett, så jag började dra upp, och då gick garnet av igen.
Då la jag det åt sidan. Men nu tusan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin