trött

 

Halv åtta imorse åkte jag till jobbet, jobbade som assistent hela dagen (jobbade och jobbade... gick långpromenad och virkade med vänsterhanden tills jag fick monsterkramp), gick hem till tokförkyld mamma och väntade på pappa som jag sen åt kvällsmat med.

Storebror tittade förbi för att låna ficklampa för att leta efter tappad vigselring i snödriva. Jag hjälpte till lite grann, sen var det dags för att öva med kören. Långmangling blev det idag. Kul men tröttande.

Jag fick en idé om att sätta in spotlights i garderoben, men blev väldigt trött när jag insåg att grejen med garderober ju är hyllor. Spotlights högst upp gör liksom inte så himla mycket nytta...

Och sen var klockan en bit efter tio.

 

Och så...  Så jag tänker att det kanske är dags att sova lite. Det är ju rätt skönt att göra det, faktiskt.

Så det blir alla hjärtans dag nån gång... Jag har gått och varit sur över detta sen farsans födelsedag, i år igen, och tycker själv att jag är dötramsig. Det hjälper ju inte direkt...

Nåja, efter imorn är det ju över.

Så god natt då.

Sov så gott.


Kommentarer
Helena säger:

sätt spotsen på dörren då..? :)

2012-02-14 | 23:38:25
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

JA! jag tänkte det också, men då blir jag så bländad....

2012-02-15 | 10:59:50
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin