aj, aj

Jag är så evinnerligt trött...
Och huvudvärken sitter alltjämnt i.
Jag har våndats i drygt en vecka över att jag tusan måste ringa vårdcentralen nu.
Så idag gjorde jag det. Jag har liksom svårt att hålla mig vaken på dagarna trots att jag sover både åtta och nio timmar om nätterna. Fick en tid nästa vecka...
Sen tog jag en lååång tupplur.
Vaknade med ont i tårna, ont i vristerna, knäna, höfterna, stel rygg, ont i axlarna, armbågarna, handlederna och alla fingrarna. Dessutom ont i nacken, ont i huvet, ont i halsen och ont i magen.
Gissa om jag önskar att jag överdriver?

Äh. Nu åker jag och handlar mig lite onyttigheter till kvällsmat.

Kommentarer
Helena säger:

Evinnerligt är ett fint ord.

Stackars Maja. :(

2012-02-03 | 21:16:45
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

Det finns många bra ord som används för sällan

2012-02-04 | 21:01:26
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin