"det blir alltid värre framåt natten!"

Jag blev så trött på skitdan igår alltså.
Jag drabbades av en jag-är-den-ensammaste-i-hela-världen-våg och försökte skaffa mig lite pepp, men började istället gråta som ett bittert barn.
Då sa jag tack och godnatt och somnade. Vid nio.
Sov till klockan ringde idag. Vid nio. Och ändå var jag svintrött imorse.
Upp, upp och iväg, första sångstunden för året på ett gruppboende i Tenhult.
En av de boende hade tydligen suttit och skrattat hela morgonen för han var så glad att jag äntligen skulle komma igen. Tänk att ha den inverkan på folk!

Jahaja, nu är jag hemma på lunch, och sitter här med en temugg istället för att ta tag i veckostädningen av nästet. Så kan det gå!

Se där, här syns ju nästan hur brunt mitt hår är.

 

 

Fredagen den trettonde, go vänner. Låt oss göra något helt fantastiskt av den!


Kommentarer
Helena säger:

Jag ska nog med börja dricka mitt te i mörkret istället för att städa.

Wow, kul att vara efterlängtad huh?

Fint hår. Som choklad.

2012-01-13 | 23:39:00
Bloggadress: http://roe.laff.se
M säger:

Inge skrattar la för att jag ska komma, snarare skrattar åt mig när jag gått.

Fint kort som vanligt, men ser man ut som du så blir ju alla kort vackra. Fin hårfärg, får man smaka choklad?

2012-01-14 | 04:20:02
sessy säger:

ja, det är sannerligen en av orsakerna till att jag älskar mitt jobb :)



thnx you guys :)

2012-01-14 | 12:16:22
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin