motvikt

 
Det är ett förskräckligt flöde av katter bland bloggarna jag följer.
Jag tycker om katter men är hemskt allergisk, så jag tar mitt ansvar och bidrar med en motvikt till alla nytillkomna familjemedlemar i kattform och hälsar min senaste familjemedlem hjärtligt välkommen.
Än så länge namnlös, och än så länge nöjer jag mig med att gå runt på G, C och F, för det är de ackorden jag har lärt mig. Men jag får sån feeling att jag bara måste blunda, ändå.
Hah. Så går det till i det Linussonska residenset.

Kommentarer
Helena säger:

C G och F kommer man långt med!! Jag tål inte heller katter... men gud vad sugen jag blir på ett litet djur ibland. En fågel kanske? :)

Svar: ja, det räcker en bra bit. Jag får inte plats med fler djur än silverfiskarna i badrummet och dammråttorna under sängen
maja

2012-07-21 | 01:50:33
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin