ursäkta, hörrni

Det är sommar, inte så mycket sol men ändå mycket och annat än vanligt som ska hinnas med.
Och så jobbar jag en del nattpass och så där uppepå det.
Och idag, tillexempel, gick jag hem till mamma och pappa direkt efter jobbet imorse, sov ett par timmar i deras bäddsoffa, och sen for vi till Vetlanda på utflykt.
Inspektion av vattennivåerna i Illharjen (det heter så), kyrkogårdsbesök, cafélunch, äventyrsminigolf i Korsberga, besök i Levanders lanthandel och så där.
En födelsedagsutflykt ungefär en vecka i efterskott. Som hittat!

Och så födelsedagstårta och film hos Sarah efter det. Ja, och nu vill jag mest bara dricka upp mitt älskade favoritte som jag har längtat efter att hitta, och äntligen hittade igen, idag, och sen sova, faktiskt.
Så bloggen får lov att gå på lite sparlåga, jag hoppas att ni kan ha överseende med mig.

Men tills vidare kan jag stoltsera med mitt senaste knåp.
Jag klippte en tidning i remsor som jag sen vikte på längden. En förskräcklig massa lim på det och så vips! vart det en skål. Jag tänker att det kanske blir förvaring för värmeljus.

 
Ptja, så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin