stopp!

Här sitter jag och har nackspärr...

 

Likabra att passa på med lite produktplacering.

Själv sitter jag och smuttar på en stor mugg med grönt förkylningste som är både gott och slemlösande.
Så vitt jag förstått finns det bara att köpa på öland, så det är kanske inte så himla bra te att tipsa om.

 

Friggs gröna rooibos med smak av karibien kan jag dock tipsa om.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det iofs, jag tror man måste smaka. Men det är gott.

Det smakar lite karibiskt.


Kommentarer
Helena säger:

Hah! Förkylningste, det låter spännande. Jag gillar friggs teer!

Svar: mm, friggs är rätt trevliga
maja

2012-06-08 | 22:58:49
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin