varning för skryt

Ni har blivit varnade!
Min lille brorson, tvååringen som funderar över vart tatureringar och födelsemärken kommer ifrån, han är smart. Kanske smartare än jag.
 
Jag la mitt huvud på hans kudde och tjyvsnarkade lite och tyckte att jag kunde få låna den, mest för att retas lite med honom. Han hävdade att det var hans kudde, jag höll med och vidhöll att jag kunde få låna lite. Efter två eller tre försök ville jag inte pressa honom mer, så jag satte mig upp.
"Du har en egen kudde", jag förstod inte riktigt vad han menade, så jag frågade om.
"Hemma hos dig, där du bor, i din säng, där har du kudden".
Ja, det är väl klart jag har. Inget konstigt med det.
Men tänker tvååringar så långt?!

Kommentarer
Helena säger:

MEN vilken smart tvååring!! :O

Svar: men jag veeeeet ^^
maja

2012-06-22 | 00:00:03
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin