nu är det jul igen (snart)

 
Varde adventskalender, och det vart advetskalender!!
Jag tänte igenom vad jag egentligen tycker om, och kom fram till att en tekalender är det enda rätta, så jag gjorde mig en.
Det var pilligt och lite klurigt att få räta på allt, men tametusan, jag tror jag lyckades. Det återstår ju att se om alla tepåsar ligger kvar i sina luckor när de öppnas, eller om alla ligger i nedersta raden.
 
Det blev lite annat smått och gott under eftermiddagen på mitt köksgolv också.
Men det kan jag ju inte berätta nu.
 

Kommentarer
Anneli säger:

Härligt!!!!
Säg till när du vill ha tant sällskap till pysslandet..?!

Svar: ja, julpyssel med Anneli!!
maja

2012-11-02 | 06:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin