relax

 
Okej, jag erkänner, jag köpte två par jeans igår. Ett par av modellen "relaxed" också.
Dem behövde jag idag när jag fick kravla mig ur säng en timme tidigare än vanlig tidig-torsdag för att lämna bilen på service.
Håhåjaja, jag bad dem kolla hjulställningen också, och trodde att det skulle gå på sisådär 3500 och tänkte att det får det ju kosta då....
4200 landade vi visst på...
Så bra att jag har handlat kläder nu då, för nu får jag hålla hårt i plånboken.
Igår fick jag min onsdagssmoothie gratis!   Det lönar sig att vara stammis :)  det kanske jag ska bli på fler ställen...... hmm.....

Kommentarer
Lova Kopp säger:

Fint att du matchar sjal, naglar och skåp :) Älskar den blåa färgen!

Svar: haha, tacktack. skåpen kan jag dock inte ta på mitt ansvar.
maja

2012-09-27 | 19:50:31
Bloggadress: http://lovakopp.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin