god morgon



Morgonte. Morgonvirkning. Morgontrött.
Morgon god!

Kommentarer
M säger:

God morgon Magistern, jag vet att jag är sen. Men jag blev kvar i en dröm.

2013-04-18 | 16:17:15
Rikard säger:

Övre högra bilden... WOW.

Svar: ptja... trött och osminkad och svullen runt ögonen... sånt är livet.
maja

2013-04-18 | 21:24:51
Rikard säger:

Nu kanske jag har missförstått ditt svar, men min förra kommentar var inte menad att vara taskig eller sarkastisk något sådant på något sätt. Ber om ursäkt om det uppfattades så.

Svar: ja du Rikard, ska jag vara helt ärlig vet jag inte heller riktigt vad jag menade med det där... Jag tog din kommentar som en komplimang, men var trött och grinig när jag försökte svara på den... Ursäkta :)
maja

2013-04-19 | 22:40:43
Helena säger:

osminkad och trött för all del. Men den där sängkammarblicken är inte att leka med. :P

Svar: hahaha!!
maja

2013-04-23 | 21:42:44
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin