weekend plan



Hörrni!
När jag morgonkissade idag slog det mig att jag inte lagt upp nån weekend plan.
Det får helt enkelt bli en sammanfattning istället.
 
- Koftan jag påbörjade förra helgen (det seriösa projektet) har kommit rätt långt, nu är första ärmen på gång.
 
- Jag har shoppat förvånansvärt mycket kläder. Mest på rea. Gött med lite nytt, faktiskt.
 
- Ett par svart-vit-randiga sockar beställdes, jag stickade. Sockor går bra snabbt.
 
- Nästa beställningssocka är påbörjad.
 
- Inspirationsdag annordnad av ABF under söndagen. Jag plockade på mig en lapp om vävcirkel.
 
- Brunchfika med Gustaf!! Hurra!!
 
- Lördagskvällen spenderades med fina vänner och flera timmar Carcassonne. (Symboliseras här med brickor från Agricola istället, eftersom jag inte äger något Carca.)
 
Jahaja, ungefär så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin