god morgon!



Jag är så långt ifrån morgonpigg, men ibland väldigt praktisk. Nu är det nämligen så att jag börjar jobba på måndag igen och jag vet ju att jag blir trött och grinig av att gå upp tidigt när jag inte är van vid det, alltså har jag sett till att curla mig själv denna veckan.
Jag har gått upp lite tidigare varje dag och det passar ju hemskt bra när det är så här varmt väder. Nu, strax före tio (under andra omständigheter hade jag lätt kunnat sova nu) är det 29 sköna grader i mitt sovrum. Ganska skönt att inte sova i det faktiskt.
Halv åtta imorse satt jag med morgontet, köksstickningen (som fick följa med ut) och en ryslig bok i öronen och såg hur morgondaggen torkade. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin