samlade tankar

Tankar jag tänkt när jag varit sjuk;
  • Om man gillar gråtiga musikaler, är man lesmisk då?
  • Det skulle vara intressant med statistik över könsfördelningen bland ägare av röd ferrari.
  • Entvåtrefyrfem, entvåtrefyr, entvåtre, fyr, entvåtre. (Flerfärgsstickning.)
  • Men åååh... Kan inte folk instagramma lite.... Jag sitter för tusan hemma och är sjuk... Underhåll mig!!!
  • Britter....  de är ju rätt bra...
  • Åh, rumpan har domnat bort, boorde resa på mi...nääääääh....
  • Mötet på torsd... NEJ! Jobb på arbetstid, inte på karensdag.
  • Atscho, atscho, atscho, atscho, atscho, atscho, atscho, atscho, atscho, blöhhhhhhh....

Kommentarer
Helena säger:

Jag håller med!

Svar: (Y)
maja

2013-08-29 | 13:22:45
Bloggadress: http://roe.laff.se
Rikard säger:

Tack snällaste Maja för domherren som kom med posten idag! Den är jättefin och jag är supernöjd!

Ett paket adresserat till dig kommer att postas, lite osäkert när bara. Jag vet inte om innehållet är din kopp te (hint,hint) men hoppas att du gillar det.

Prosit, prosit, prosit, prosit, prosit, prosit, prosit,prosit, prosit och KRYA PÅ DIG!

Svar: :)
maja

2013-08-29 | 23:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin