weekend plan



Sista helgen på semestern är här.
Jag har varit ledig sen midsommar och det känns riktigt bra det där med att släpa sig till jobbet på måndagmorgon. Fast nervöst och läskigt.
Nåja, först ska jag göra helg.
 
- Jag ska sticka vidare på svansjön. Jag tycker fortfarande om den men börjar bli lite trött på att sticka den, dags att bli färdig alltså. 
 
- I´m tryin to keep my cool i värmen...
 
- Jag ska fundera på om jag orkar hitta på nåt "seriösare" än frukostmat att äta både nu i helgen och som ev. matlåda till veckan. Det kanske är för varmt.
 
- Definitivt plocka ordning på kalender och block och pennor och annat sånt därnt skolstartsnödvändigt.
 
- Jag behöver göra en plan för framtida stickning. Ska jag sätta igång med en presentstickning, eller sticka mig ett par pippi-randiga tumvantar eller kanske omvandla detta yarn-blarf till en tröja.
Jamensjälvklart kommer det bli alla tre och fler ändå, men [i vikken änne] ska jag börja?!

Go' vänner, god helg!
Glöm inte att dricka te med is i värmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin