oh, them words...

 
 
Jag fick en kommentar i veckan, som gjorde mig stum. Jag hade inget svar på tal, och jag har inte kunnat skaka av mig den där kommentaren.
Och jag blir glad ända ner i magen varje gång jag tänker på den.
Jag har ett spännande och antagligen sjukt stort jobbprojekt på gång, ett sammarbete med kulturskolan, kulturhuset, GoB, Kultur Jönköping och Fritid Jönköping. Och ABF då. Ja, du hör ju...
Det har blivit ett och annat mer eller mindre superseriöst möte, och efter ganska många skämt om hur pass mycket tant jag är (mest från min sida) skulle jag impa med att jag faktiskt är rätt tuff också. Eller åtminstone har varit.
Så pass tuff att jag flera gånger har haft tuppkam, faktiskt!
Fredrik, som jag alltså jobbar med men inte egentligen är kollega med, bara tittade på mig och sa;
-Nej, jag tror inte du hade tuppkam för att du var tuff, jag tror du hade tuppkam för att du var kreativ.
 
... Inget svar...
Hur kan Fredrik som jag knappt hunnit lära känna veta mer om mig än jag gör själv?
Så. Himla. Fint. Sagt!
 
 

Kommentarer
Helena säger:

Them words..! <3

Svar: !!
maja

2013-12-20 | 19:45:41
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin