inte EFIT

 
 
 
 
Nä, Ett Foto I Timmen, blev det inte idag, men det behöver vi väl inte hänga upp oss på?



Morgonens smoothie hade för mycket fryst frukt och blev istället en sorbet.
God morgon.



Rotade lite i några skåp på jobbet.
Tänk att vara på en arbetsplats där det finns sånna här skåp och inte få gå loss i dem.
Det finns nog ingen i hela världen det är lika synd om som mig.
Ibland.



Jag lagade en ficka och plockade fram min medhavda garnpåse istället.



Vasade (att vasa; sätta i vas) mina fantastiska tulpaner.



Provkörde mina nya solglajjor.



Ett tag senare körde jag mot den sjukaste solnedgången.
Kanske inte konstigare än att vi inte fått se nån alls, på lääänge.



Kul HSPdag det här, tillochmed råslätt var skitsnyggt idag.
Suddig bild i bara farten.




Fullmåne över Ester.

 
Teatime.
Så mycket vackert att beskåda på en endaste liten dag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin