En sån dag!

Idag har jag blivit presenterad för stans bästa tygaffär, affärn med störst knapputbud i stan och parkstickat i solens sken.
Bara så där!
Jag har ätit både lunch och kvällsmat på picknickfilt i park, köpt (och ätit) ljuvliga jordgubbar och skrivit ihop ett informationsblad om sticknings/garntekniker/subkultur-föreläsning som jag ska erbjuda länet till hösten.
Tänk så det kan gå (när man har kollegor som ser potential man kanske själv missat)!
 
Och så är alpackakoftan klar. Färdigstickad, monterad, trådar är fästade och knappar isydda.
Kanten rullar sig lite så jag ska försöka blocka den, behöver klura ut hur jag gör det smartast...
Jag återkommer med bilder när jag har löst det, och ljuset är bättre.
 
'Till then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin