härliga semesterdag

 
Idag är första onsdagen på 4.5 år som jag liksom inte jobbar mitt assistentpass. Visst har jag haft semester och det har vart nån julafton och så där, men annars har jag haft mitt stående onsdagspass. Ända tills idag.
Idag skulle jag egentligen jobbat, men jag skrev en semesteransökan och antog att den blev beviljad.
Sista arbetspasset...
 
Vips så hade jag en ledig dag!
Inledde den med badminton med Patrik. Det här är en bild "före". Jag försökte ta en bild efter, men min hand skakade för mycket.
 
Sen promenerade jag in till stan, mötte upp Anneli för fika och skvaller och fika och skvaller och skvaller och tygklappning. Sen promenerade vi en bit och sen gick varochen he-em till sitt.
Vilken dag!
Nu har jag badat fötterna nästan en timme, plöjer dokumentärer på svt och stickar. Och dricker te. Förståss.

Kommentarer
Helena säger:

KUL med badminton! Det är typ den roligast sporten. Att utöva. Tennis med. Och sjukt bra träning.

Svar: ja, det är kul!Tennis har jag aldrig vågat. Det låter som det gör ont i handlederna.
Men du, Helena, badminton nån dag? Om du har Olle på armen är vi kanske ungefär lika bra :P
maja

2013-05-19 | 02:14:01
Bloggadress: http://roe.laff.se
Helena säger:

Lätt! :D

Svar: topp!! :)
maja

2013-05-19 | 20:56:32
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin