weekend plan

 
Såååå trött.....

Helgen är planerad ungefär så här:
 
- Sova! Vila, relaxa...
 
- Motionera lite grann... kanske...
 
- Missbrukningslyssna på stickpoddar. Stickpod for knark!
 
- Sticka!! En mörk tealfärgad alpackaull ska bli kofta/väst.
 
- Nytt projekt. Kanske. Jag har en väldigt enkel, svart sjal i huvet, mest som en del i destashingen. Får se om jag tar tag i den i helgen eller om jag lägger krutet på köksstickningen som får ligga i köket och skämmas över hur seg den är. (Jag hade med den som busstickning i onsdags och fick då den superlimmade udden i näven... Snopet... Klev av bussen och in på närmsta stickaffär, som inte hade några knit-pro´s alls... Men det löste jag med en tripp till lerdalaboden.)
 
- Film och serier (smash!). En bra kombination med stickning och vila.
 
- Har tänkt att bo i halvt oanständiga mjukisshorts hela helgen, kom inte förbi oanmäld ;)
 
- Stickpicknick på söndag, David?
 
 
Trevlig helg, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin