weekend plan



Gött med helg igen, trots att jag nästan varit mer ledig än jobbat de senaste veckorna.
Behövligt det med, må jag säga, och jag vet att det kommer bli rätt mycket jobb framöver...
(På mertid = jag kommer ha råd med något mer än mat, hyra och billån i sommar, hurra!!)
 
Helgens planer är ganska diffusa, men det blir nog ungefär så här, skulle jag tro;
 
- Sjunga med kören på söndag, därefter frivilligfest med tack. Fint!

- Stickning pågår (för ovanlighetens skull (A)), ett par gröna sockar är beställda.
Jag är sugen på att lägga upp för en lila/grå T-shirt som ännu bara finns i mitt huvud, det kommer bli en ganska enkel auto-pilotstickning tänker jag mig. Eller lägga upp ett utmaningsprojekt i lite fler färger.
Båda kommer bli stickade, frågan är bara vilken ordning och när.
Har ett par sockar till att sticka, men jag är lite nollställd gällande sockinspirationen och behöver kanske sticka emellan med något annat. (Höhöhö)
Får se om det blir nån ESC-stickning.
 
- Hoppas på att få anvädning av solglajjorna. Det verkar bli både ute- och inneväder framöver.
 
- Jag hoppas också på att kunna rasta springskorna. Jag har en märklig värk i kroppen som jag inte känner igen, men det får snart ge mig sig.
 
- Jag älskar att köpa tidningar med inspiration. Jag är mindre bra på att sedan komma till skott och bläddra i dem. Jag är lite rädd för att tidningen ska ta slut, och sparar istället på den i all evighet om jag inte tar mig själv i kragen. Minst en tidning ska flyttas från olästhögen till återvinningen eller spara-mappen i helgen!
 
Ptja. Det blir bra.
Trevlig helg, go´vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin