weekend plan



Ja, ytterligare en sen weekend plan, och dessutom tom!
Jo, jag struntade faktiskt i att lägga upp denna veckan, jag hade fixat långledigt och gick på helg i onsdags, jag visste inte riktigt hur jag skulle räkna helgen.
Dessuom visste jag inte riktigt vad helgen skulle innehålla.
Dock blev det en fantastiskt bra helg.
Jag har hunnit börja klura ut det där med magic loop (som jag skrev), jag har börjat på en ny bebis-omlottkofta.
Jag har sprungit en sväng, gått ett par långprommenader, en frisbeegolfrunda.
Varit i Halmstad och på strandgården med Patrik.
 
Till min stora besvikelse och förvåning var det ingen som skötte veckostädningen här medan jag hade fullt upp med att roa mig, så nu får jag ägna mig åt lite markservice innan vi tar ny vecka.
Kan ju vara rätt mysigt det med, faktiskt.
 
God helg, vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin