weekend plan


- Det är inte många arbetspass kvar på assitentjobbet, men lördagen rymmer ett 8timmarspass. Matlåda, check.
 
- Min hud, både på kroppen och i näsan, är inte riktigt i form. Häromdagen sprack huden på mellanväggen i näsan, gissa om det var skönt...
 
- Ett lite hemligt  virkprojekt arbetas på under tidspress.
 
- Galensockar stickas, här syns färgerna inte alls. Jag ber att få återkomma med bättre färgåtergivning.
 
- På söndag vankas 3årskalas! Hurra!
 
- Nästa sticke (när beställda sockar är klara) ska bli nån slags barnkofta av ett rött luddgarn jag fått.
 
- Veckostädningen är tydligen inte gjord... Ingen städade åt mig när jag var och jobbade idag heller. Suck.
Och dessutom har nåååån med långt hår orsakat propp i handfatet... Gissa vem som får lov att ta hand om det...
 
 
Gör du nåt kul i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin