weekend plan

 
 
Det är lugnt och tyst här på bloggen.
Jo, för jag behöver en lugn och tyst plats. November behandlar mig inte jätteväl.
Bara en vecka kvar. Sen får vi se vad december har att erbjuda.
Jag brukar tänka på helgen som de där dagarna jag hinner göra kul saker jag inte hinner med i veckorna. Men jag orkar ju inte!!
Jag gick och la mig vid halv nio igår, vaknade ungefär samma tid idag... Så nu tänker jag inte  förta mig genom att göra åt med den energi jag tankat upp, utan fortsätta i lugnets tecken. Kanske.
Jag har egentligen knappt några planer alls, så vi får väl se.

På bilden skymtas iallafall tre julklappar, i förtäckt/ofärdig form.
Men det är så det är så här års, vettni.
 
Go' vänner, trevlig helg!
Vila eller röj, vilket som passar dig bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin