fy fasen va bra jag är!

Nejmen vet ni?!
Jag ser ut så här, och det får jag leva med, och då får ni faktiskt lov att göra det också.
Den som inte gillar vad hen ser får blunda!
Fast jag vet ju att jag kommer trilla ner i den gropen, igen och igen. Så nu startar jag en ny kategori här, fyfasenvabrajagär! För det är jag tametusan.
Och den som tycker att man inte får säga så, testa att säga det om dig själv en gång, det är rätt gött!
 
Så nu tänkte jag sparka loss med att tala om för hela världen (för lol! det är ju så stor min blogg är!!) hur jag såg ut idag, för jag var nämligen rätt nöjd med det yttre denna onsdag.
 
Jag sportade (har aldrig riktigt fattat det uttrycket) min trevliga swanlake.

Och sen hängde jag på mig den där jackan jag glömmer bort att jag faktiskt gillar. Och hipsterglajjorna...

Och så kom jag på att det kanske inte är så himla illa att vara lite hipster ändå.
Jag bor trots allt i jönköping och har gått på peset i mina dar. Det är väl klart sånt sätter sina spår!

Kommentarer
Lilo säger:

Jag gillar din Swanlake. Blev ju supersnyggt med blus under. Nu vill jag också ha en. :)

Svar: tacktack!
maja

2013-09-18 | 19:08:43
Bloggadress: http://knittedscraps.blogspot.com
Rikard säger:

Ja, fy fasen vad bra du är! Fenomenal på att sticka är du också, svansjön får två tummar upp. Du är så snygg att man rodnar av bilderna!

Nu ska jag dricka lite te och försöka hämta mig efter den här snyggchocken.


Svar: Rikard.... tack!
maja

2013-09-19 | 17:48:25
Helena säger:

Jaaaa! Tack för att du lyssnar! Du är ju bra! ;)

Svar: ibland går hissen ända upp. Ibland inte.
maja

2013-09-23 | 20:53:58
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin