weekend plan

 
HEEELG!!!

Två-tretusen kokosnötssmåsmulor i min säng! Så skönt med helg!!
(Ja, du känner igen det där, fundera lite på dina gamla Humle och Dumlekassetband... Och har du inga sådana och inte känner igen det där så vet jag inte om jag har så mycket mer att säga dig....)

Jag hade högt flygande helgplaner i början av veckan, men en efter en blev guld till sand.
Lika bra det kanske.

- Städa, byta lakan, tvätta fönster (kanske). Tvätta, om tvättstugan blir ledig.
 
- Och så en heldel garnförädling. En present som jag inte tänker visa tydligare än så där än på ett tag.
Och i väskan är en nästan färdig tröja. Nåja, fram och bak och en ärm är färdig, och näästan hela resåren på andra ärmen, så det är inte så värst långt kvar.
Får se hur långt jag hinner i helgen, jag har inte bestämt mig för hur prioriteringarna ska göras. Möbiuscowlen ska jag nog inte lägga krut på iallafall, så den fick ligga kvar i köket.
 
Ungefär så. Och en lördagslunch hos mor och far om en stund, och ett par höstpromenader och typ hur mycket te som helst, har jag tänkt hinna med också.
 
Trevlig helg! Drick te! Tänd ljus!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin