hej!

 
Hallåja!
Jo, men det är så här faktiskt, att jag kämpar på med stress och panikattacker och lite svårt att komma ihåg att andas, och nåt märkligt som gör att det rinner tårar ur ögonen hela dagarna, och så där.
Jag försöker ta mig tid att andas riktigt djupt ner i magen, få lite sol på näsan, gå en prommenad, sticka ett par maskor, dricka te.
Men just nu är lite svårt att orka med så mycket mer.
 
Ursäkter, ursäkter. Men ibland är det så. Punkt.

Hoppas du har det riktigt bra i aprilvädret.
Hörs!

Kommentarer
Rikard säger:

Jag känner igen mig i det här.

Hoppas det blir bättre, ta hand om dig.

Svar: tack och det samma :)
maja

2014-04-24 | 00:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin