att ta ton

 
 
 
 
 
 
 
 


Ja... de två veckorna jag har jobbat efter semestern har mest gått åt till att öva in nytt material, få ordning på ackord osv, få igång rösten, förbereda inför ukulelekurser på sossarnas valupptakt och genomföra mina spelningar.
Och ändå känns det som att jag bara har suttit vid skrivbordet... Jag gillar inte skrivbordsjobb mer än typ 3 timmar i veckan...
Nåja... Här är några exempel. Det är lättare att öva "på riktigt" och inte tramsa bort det om det ändå är lite på riktigt. Typ om en spelar in. Så ... 
 
Och i tre av klippen ser det ut som att jag snusar. Det gör jag inte.
Jag åkte på lite stryk bara...
Av en mygga... Gotta love the allergies!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin