weekend plan

 
Men hej på er, govänner.
Nu kommer helgens plan i en försenad upplaga, snarare en sammanfattning alltså.
Men alltså, jag är faktiskt lite för nykär för att hålla full ruljans här. Så det så :)

Så denna helgen har jag vart på lite bio och innebandyträning och...ja, men myst, faktiskt.
Och fått en hel del garn förädlat.

-Sockor är beställda och är på gång. Jag började sticka nedifrånochupp och när jag kommit förbi hälen och kunde mäta var måtten helt åt skogen, så det vart bara att frogga. Nya tag...
 
-Restgarnsfilt färdigställd. Maskinstickad. Tråk.
 
-TRÅÅÅÅKIGA tråkkoftan, klinka är färdig. Bilder på väg.
 
-Och så nya tröjan, fantastiska sprig är på gång.
 
Och te och stickpoddar.
Bra helg.
Hoppas din var (och är) minst lika bra!!
 

Kommentarer
Rikard säger:

Jag flyttade in i ny bostad (första egna) i en ny stad så sent som igår (Lördag). Har nyligen börjat plugga på två olika lärosäten (i Uppsala och Västerås). Lite stressigt (läser på mer än heltid just nu), men det känns bra. Så ja, det har varit en bra helg här också!

Svar: oh, kul! vad pluggar du förnåntingen? :)
maja

2014-02-09 | 19:15:56
pälä säger:

såg ni frozen? så himmmmmmmmla praaaaaaaa.... (stannade ni till efter eftertexterna isf? =D)

Svar: jaaa det gjorde viiiiii, nej vi gick när de tändeeeee. antar att det var nåt jättebra vi missade...?..
maja

2014-02-10 | 07:13:01
pälä säger:

det var väl ingen stor plot point direkt, men efter en disclaimer om att Kritoffs kommentar om snorkråkor och män var Kristoffs åsikter och inget som disney animation studios stod för officiellt och sen en liten filmsnutt på slutet... ni får gå igen helt enkelt!

Svar: så får det bli...
maja

2014-02-10 | 08:51:12
Rikard säger:

Jag läser två fristående kurser, en handelsrättslig översiktskurs på MDH i Västerås och en översiktskurs i miljövård på Uppsala universitet.

Svar: oj, det låter seriöst ^^
maja

2014-02-11 | 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin