benen

gifmaker

Som medlem av den mycket exlusiva gruppen "i-landskvinnor" har jag mycket sällan tyckt att någon del av min kropp varit för liten.
Ja, förutom mina mikroskopiska öron, möjligtvis. Och min överläpp i profil.
Nåja. Idag fick jag syn på min spegelbild i en glasdörr och ... undrade om det verkligen var jag.
Med så spinkiga ben?
Jag har tyckt att mina vader vart lite för taniga när jag rört på mig för lite, ja det har jag ju faktiskt, men inte som nu. Både lår och vader är på tok för spinkiga.
Mycket spännande känsla!
Och problemet är ju faktiskt ganska lätt åtgärdat.
Dags för pistol squats, helt enkelt!

Kommentarer
Helena säger:

Träna träna! :)
Det är en häftig känsla det där, att se sin spegelbild i ett skyltfönster och tänka: "oj vilken smal snygging" bara för att inse att "oj det var ju jag"
:P

Svar: ja, sjukt häftigt. Det borde man göra oftare! :)
maja

2014-01-09 | 12:07:39
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin