men åh!

Söta, rara! Jag orkar inte riktigt hänga här, men det ser jag i statistiken att du gör! (Ja, ganska självklart, annars hade du ju inte läst att det var dig jag menade... eller?)
Nåja.
Jag orkar inte skriva om allt, och det är inte så himla mycket att skriva om heller, egentligen. Men jag har behövt lite ... ja, men lite omplåstring, kan man väl kanske säga. Och behöver, om jag ska vara riktigt ärlig.
Men det ska nog gå att reda ut det här garntrasslet också.
En del i mitt inre trassel är nog, tyvärr, att jag har envisats med att sticka på ett så tråååkigt projekt att jag faktiskt inte stickade en enda maska på hela helgen.
Snart är koftan klar, och sen har jag sjukt kul projekt på gång, så jag tror att peppen återvänder, och orken med den.

Får se till att förse mig med nya blommor och garnet har jag ju redan. Och TE!!
Som litet plåster bjuder jag på ett urval av instagrambilder.
(Vill man se fler är sjomajlin ett hett tips att skriva in i sökfältet på insta.)

 
 
 

Kommentarer
Helena säger:

Jag såg en bild på en stor filt/pläd som någon sytt ihop av virkade blommor i regnbågens färger. Då tog jag ett screen shot och tänkte att jag sulle vejsa däj dän! ^^

Svar: ooh, spännande
maja

2014-01-29 | 22:12:52
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin