toddlers dress

 
 
Jag funderade på en form att sticka för några veckor sen. En riktigt tok-klockad kjol.
Det vore ju bra träligt att sticka nåt stort om det går åt skogen, så jag la upp för en barnstorkel för att testa idén.
Och titta! Det blev ju exakt precis som jag hade tänkt mig!
 
Dock är klänningen en liten gnutta för liten, så om nån av er behöver den bättre, eller känner nån som behöver den bättre så är det faktiskt till salu. (Först till kvarn)
Det är 100% bomull, måttet tvärsöver bröstet (liggande) är ca 30 cm och hela härligheten är 60 cm lång.
Jag skrev 250 :- på instagram, men vi kan tala om saken om det är så.
 
Jag är nöjd med att min idé höll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin