weekend plan

 
 
Nu är det visst helg igen!
Det här med semester kan man ju bli så smått dagvill av.
Nåja.
 
- Jag provstickar en idé jag har grunnat på. Det verkar bli riktigt bra.
 
- En liten tå, det ska nog bli lite mer än så...
 
- Te. Behöver jag säga mer?
 
- Jag kämpar på med min cirkelsjal. Den är egentligen inte särskilt tråkig att sticka på, men det är en smula metalt prövande att veta att jag har ca 400 maskor på varvet och det blir 8 fler för varje varv.
 
- Jag har faktiskt redan provsprungit mina nya skor och de är jättesköna. Får se om det blir en runda till i helgen.
Jag ska orka ta mig ut i friskluften över huvudtaget, nu när vädret verkar ha bestämt sig för att hålla upp ett tag.

Men jag har tänkt hinna läsa en hel del också, och plöja lite serier. Det har vart lite snålt med det ett tag nämligen, och jag saknar det.
Vad ska man göra på semestern om inte det man tycker är allra mysigast?
 
Hur ser din helg ut, vän?
 

Kommentarer
Rikard säger:

Hela den gångna veckan spenderades tillsammans med en av mina fyrmänningar från andra sidan Atlanten. Jag besökte bingsjöstämman på onsdagen och under helgen smakade jag för första gången glass gjord på strutsägg.

Svar: oj, det låter ju alldeles strålande :)
maja

2014-07-09 | 02:27:02
Rikard säger:

Grattis på födelsedagen!

Svar: tack så mycket!!
maja

2014-07-10 | 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin