Kommentarer
Rikard säger:

Ser bekant ut, något som synts i bloggen tidigare eller är det nytt? Du är skäligen misstänkt för framkallande av nyfikenhet.

Svar: det är ett tramsigt hittepå-projekt som har legat latent ett tag, jag tror inte jag har visat upp det på bloggen.Vi ska, i stickklubben, ha ett stickmöte under Qom ut-festivalen här i jönköping nästa vecka, så nu sparar jag på regnbågsgarnet tills dess.
(vi har också maskinstickat en regnbågsflagga ^^)
maja

2014-05-06 | 00:03:20
Rikard säger:

Kan man se fram emot bilder på skapelserna senare tro?

Svar: det ska nog komma upp nåt vad det lider. får väl se lite hur pass nöjd jag blir, though :P
maja

2014-05-09 | 23:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin