dagens svammel i bilder

Jaha, igår var jag som sagt ute på en långprommenad i kylan.
Efter den kände jag att det var befogat att bara sitta och slöa efter det.
Snudd på iallafall.
Jag tog tag i ett och annat pyssel och sånt.
Jag kom på att jag var trött på taklampan i mitt kök, så jag svängde ihop en ny av mormors gamla kökshanddukar.
Helt okej, tycker jag.


 

Jag slängde också ihop en taklampa till sovrummet av organzatyg med inspiration av eld, men den blev så ful så jag fick lov att plocka ner den igen.
Surt liv.

Nåja, nu på morgonen skulle jag ta en bild på kökslampan i ljus, som synes, och tyckte då att jag kunde bjuda på lite fler bilder från köket.

I inredningsbutiker och på fina inredningsbloggar finns en massa snygga sätt att

hänga upp julkort på, som är ganska krångliga och ibland ganska dyra.
Jag tejpade bara upp ett presentsnöre med ett gäng gem på.
Svårare behöver man inte göra det för sig.

Och den vackra julduken mamma har broderat till mig ligger ostruken och osnuten på bordet.
Tillsammans med minigranen, lucian och adventsljusstaken.
Nu är det jul.

Och lagom till fjärde advent slog min orkidé ut.
Vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin