heja


Heja HåVe!
Fast måste man verkligen spotta ut en massa onödiga metaller i atmosfären för det?
Jag var ute på promenad förut, plötsligt tutade alla bilar på varandra, då förstod jag hur det låg till.

Tillåt mig citera storebror:
Sen när är det ok att bete sig som grisar och störa ordningen på grund av att några snorungar på skridskor puttar in en boll i en kasse?

Mja...
Ett visst underhållningsvärde har det väl, men....
Vuxna människor som beter sig som barnungar, slåss och skriker?...
Hmm.
Nej, jag väljer nog att betrakta spektaklet på lite avstånd i fortsättningen också.
Det är väl helt enkelt så att jag inte förstår.
Jag är inte den som är den, jag är den andra, det har jag alltid tyckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin