ojojoj

Att åka till Gekås efter att ha jobbat 18 timmar, det tar på krafterna vill jag lova.
Oj, va med folk där var. Jag och mamma höll nästan på att svimma, och hamnade eventuellt i skottläge för en videokamera en gång när vi inte var uppmärksamma.
Fenomen såsom Gekås (ja, det heter så, Ullared är samhället) får mig, på riktigt att tappa tron på mänskligheten, men det är ganska kul att betrakta ändå, på nåt vis.

Jag behövde ingenting, egentligen, men ändå gjorde jag åt med ungefär 4 gånger så mycket som min ena lön var på denna månaden. Den var iofs väldigt, väldigt låg, eftersom jag bara jobbade typ 3 pass i juni.
Ja-a, en del saker vet man inte att man behöver förän man ser dem, det konstaterade både jag och mamma när ingen av oss klarade av att gå förbi hyllan med jutesnöre. Båda två bara fastnade, sögs in.

Åh, nu ska jag ta mig i kragen och stoppa rena lakan i säng, och sedan mig dito.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin