dagen

Jag avskyyyyr verkligen att vara sjuk...
Suck...
Det hade vart gött att ställa in jobben imorn, tre sångjobb är slitigt i vanliga fall. Men saken är den att jag har fått lov att ställa in 2 gånger den senaste månaden, det är för tusan pinsamt att hålla på o ställa in gång efter annan...

Idag fick jag kravla mig upp efter helt ljuvliga drömmars sömn i cirka 4 timmar.
Det var onödigt tungt.
Dock fick jag ett plötsligt kreativt infall på jobbet vilket ledde till att jag skar kartong med fruktknivar och smörknivar, limmade, tejpade, bygde fördämning/hinderbana i korridoren och spikade i väggarna på dagcenter Karl. Inte så pjåkigt alls, om jag får säga det själv.
Nöden är kreativitetens moder.

Oh, jag fryser så förskräckligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin