hmmm

Chefen ringer och ber mig söka jobb...
Lika bra att lyda va?

Kommentarer
Svägerskan säger:

What? Varför?

2010-10-08 | 13:55:11
sessy säger:

ungefär så tänkte jag när jag hörde det på telefonsvararen, men jag ringde upp, och det visar sig att det finns tjänster lediga, ospecificerade, så att säga, så om jag söker kan hon antagligen omvandla min befintliga anställning till en fast, men för ordningens skull måste en ansökan finnas.

Helt okej, för min del :)

2010-10-08 | 14:03:28
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
Svägerskan säger:

Ja, det låter ju inte dumt... Kommer du och leker med oss snart? När vi såg en grön bil på maxiparkeringen häromdagen sa Sammen: Maja bil. Sött va?!

2010-10-08 | 14:17:20
sessy säger:

åh, fantastiskt!!!

jag får se till att göra tid nån gång nästa vecka, ska bli lite mindre snorig/slemig/hostig först bara.

Och eventuellt få tag i en borrmaskin.

2010-10-08 | 14:27:37
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin