bilddagboken



Bakluckan fullastad med instrument, på väg till dagens första musikstund.



Hemma på lunchen passade jag på att städa mitt armband.



Kanelknäcke med extra kanel till efterrätt.



Jag snickrade ihop en danslista till eftermiddagens musikstund.



Mellan musik- och assistansjobb är det tid för onsdagssmoothie.
Idag passade jag på att slänga förra veckans mugg/bägare (?) också.



Under assistanspasset hamnade jag i en husqvarna-butik...



I brevlådan fanns en cd-skiva när jag kom hem. Jag lyssnade och fröjdades
och kollade läget med stegräknaren.



Med hjälp av den rosa tejphållaren slog jag in ett paket till storebror
medan jag lyssnade och bryggde te.



Efter typ enochenhalv timmes diskande och städande och plockande var mitt kök
en trevligare plats att vara på och jag åt yoghurt till kvällmat i värmeljusens sken.

Kommentarer
Helena säger:

Kom igen Lena är den bästa Håkan Hellström låten!!

2012-03-14 | 23:03:02
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

ja-a, den är verkligen galet bra :)

2012-03-15 | 10:56:44
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin