måndag

Idag klädde jag mig i snortighta jeans igen.
Och tramsposade framför spegeln medan jag lyssnade genom dagens

danslista i mina största hörlurar.

Hörlurarna har så lång sladd att jag kan gå runt i hela lägenheten med dem.

Om det sen beror på att sladden är lång eller lägenheten liten, låter jag vara osagt.

 

Efter musikstunden med danslistan apelsinfikade jag vid datorn.

 

Och nu är det hög tid att sluta leka med skärpedjupsfunktionen i min telefonkamera och
istället jobba med sånghäften.

Måndag so far.

Kommentarer
M säger:

Säger som Kiss "Lick it up"

2012-03-19 | 18:01:45
Emma säger:

Åh den sången måste du sjunga för mig! Den lärde jag mig i mellanstadiets skolkör under ledning av Alvar. Väcker fiiiiina minnen...

2012-03-20 | 21:51:52
sessy säger:

ja-a, Emma, det är ju en jättehärlig låt. Jag lärde mig den också i mellanstadiet och har inte hört den sen dess. det är lite synd.

2012-03-21 | 10:45:01
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin