syskon

 


Jag virkade mysar till årets påskägg. Jag lärde mig en del när jag gjorde dem, den kunskapen använde jag mig av när jag virkade mina två första syskondjur.
Jag har bloggat lite grann om hjärtekatten förr, och jag tycker det är ett fantastiskt projekt.
Men jag tycker nog nästan syskondjuren är ännu viktigare. Nej, inte viktigare, men det jag tycker att syskondjuren borde få mer strålkastarljus på sig.

Vänner. Ta er en funderare på om ni inte kan knåpa ihop något som kan glädja ett ängsligt barn. En katt efter ett givet mönster kan vara väldigt svårt om man inte kan virka, men ett syskondjur får man göra exakt, precis som man vill. Kom igen nu! 
=)

Kommentarer
Helena säger:

lär mig att virka då kvinna! jag är helt hopplös!!

2012-05-16 | 22:34:02
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

kan jag väl göra



men du får gärna sticka eller knyppla eller sy eller påta ett syskondjur, om du vill. det är det fina

2012-05-16 | 22:39:28
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin