ta dig i röven, Jante!

Tillåt mig skryta.
I vintras köpte jag dessa byxor, och älskade dem. De satt väldigt bra.



Och de sitter exakt lika bra idag. Om...



...Om jag, som jag lärt mig av Americas next Top Model att man ska göra för att få stora kläder att se bra ut på bild - stoppar två 1.5 liters pet-flaskor innanför linningen i ryggen!
 
Här har det hänt grejjer!
Fy tusan va bra jobbat!
Ja, jag måste faktiskt få påminna mig själv om detta eftersom det inte går så himla bra för mig längre. Jag är så skälvande nära att ha gått ner femton (!!!) kilo (sen januari) men det har jag å andra sidan varit i två månader nu.
Jag skulle precis ta nya friska tag när jag blev inlagd på akuten.
Sen skulle jag ta nya friska tag och så blev jag förkyld. Alltid finns det något att skylla på.
Men nu tusan.
Nu är det ett halvt kilo kvar (igen) och den här gången finns inga ursäkter!
Nu kör vi!!!
 
TGIF!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin