stopp

 
September blev en rysligt dyr månad.
Jag behövde av nån märklig anledning köpa väldigt mycket kläder, eftersom lite för mycket i garderoben inte satt särskilt bra.
Kul, men dyrt.
Och så bilverkstan...
 
Därmed - oktober  = köpstopp.
Bra!

Första oktbober gick bra.
Andra oktober köpte jag garn på nätet.
Jahaja...
Nya tag!
 
Blommorna köpte jag i september, och dessutom så får man faktiskt köpa blommor under köpstopp, för de är typ lika viktiga som mat. Så det så.
 
Fast.... garn är också rätt viktigt.... faktiskt....

Kommentarer
Helena säger:

Jag hade köpstopp ett helt år en gång... men då vart jag tvungen att köpa två mamma-byxor och några amningsBHar, men det var också allt. :)

Och även fast jag körde på regeln att second hand är ok att köpa så skippade jag att handla det ändå! ^^

Svar: det handlar väl om att bestämma sig... jag är inge bra på det...
maja

2012-10-04 | 18:17:12
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin