hjälp

Hjälp mig, hörrni.
Jag har ju gått och blivit med glasögon under sommaren, och trivs med dem.
Men vissa dagar önskar jag att jag hade ett par bågar som är lite mer diskreta.
De där dagarna när man bara inte orkar, bara slänger bort håret och ser ut som man gör, då ser de stora svarta bågarna liksom lite clowniga ut.
Så jag har beställt hem några provbågar som jag fotade nu på "morgonen" i nyvaket och yrt tillstånd, så där som jag kommer vara när jag har dem på riktigt sen.

Jag har ett par favoriter, men jag tänker inte säga vilka det är. Avslöjar pokerfacet mig?

Nåja, hjälp mig, vilka ska jag välja?


1.

X.

 
2.
 
 
Svar som "åh, du passar i allt" avber jag mig.
Detta är inget komplimangsfiske. Våga ha en åsikt!
Fast säg gärna inte att jag är ful i några av dem :)

Kommentarer
Tant Trassel säger:

Det var inte så svårt. Dom i mitten är du fin i. Dom andra får dig att se lite för viktig å nördig och ja...inte lika fint dom dom i mitten. Röstar på X

Nu kommer du säkert bli ledsen för att jag valde fel å sa att du ser töntig ut i dom andra ;)

2012-09-20 | 11:48:15
Bloggadress: http://trasseltofs.blogspot.com
Patrik säger:

Hmmmm, jag vill säga antingen 1 eller 2...

2012-09-20 | 13:49:14
Hanna säger:

Jag måste få lägga in mitt veto i denna fråga Maja och säga X. En fråga från nörden är bara: kan du skratta med dem utan at slå i kinderna?!

Lycka till!

Svar: ja, bra tänkt, men det är lugnt. De går i pannan innan kinderna.
maja

2012-09-20 | 16:06:11
Anneli säger:

1 eller X.....;)

2012-09-20 | 21:15:14
Svägerskan säger:

Jag röstar för 1, de är lagom neutrala men har ändå lite karaktär. Och förresten är du fin i alla tre, sådetså!

2012-09-20 | 21:16:00
Rikard säger:

Nummer 2 it is.

2012-09-20 | 22:49:05
Lova&pelle Kopp säger:

Vi tycker x! :)

2012-09-20 | 23:06:42
Helena säger:

pilooooooot!
jag hade velat ha det egänklien men vågar inte riktigt, så jag är en 2-glasögon-människa istället. :)
Ja, X alltså. :)

Svar: JÄTTEHEMLIGT än så länge, men det blev X faktiskt
maja

2012-09-25 | 22:50:22
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin