ja eller hur...

(bilder från min instagram)
 
 

Mm... så där när man tror att det känns rätt bra så slutar det liksom göra det. När det känns som att jag kanske eventuellt har lite koll på nya jobbet så inser jag att det är så himla schmimla mycket mer. Och uppanpå det ska man liksom sätta sig in i klimatet på arbetsplatsen, känna av  alla stämningar (hsp for life...), sätta sig in i fackliga dispyter och missnöje... Överväldigande.
Och så är jag sur och bitter över att jag gått upp i vikt och är sur över det istället för att ta mitt ansvar och ta mig i kragen...
Ja, och så sjablade jag till en grej på jobbet idag.....
Så sjukt himla mycket. Ont-i-magen-mycket...
Suck...
 

Kommentarer
Patrik säger:

Jag hejar på dig!

2013-08-23 | 00:39:00
Svägerskan säger:

Det ordnar sig, man får göra fel när man är ny på jobbet. Förresten så är du inte bara snygg du är bäst också! <3

Svar: <3<3!
maja

2013-08-23 | 22:22:42
Helena säger:

Jag gräver väldigt lätt ner mig över misstag, även om det inte är stora sådana. Hoppas du inte tar det allt för hårt, vad det nu var, och att du (precis som svägerskan säger) tänker på att du är ny, att saker och ting går att rätta till. Och om det inte gör det - Förlåt räcker långt osv. :)

Det bra med att gå upp i vikt (om man inte skänkt alla kläder till Rumänien) är att man kan ha gamla favoriter på sig! Vill du ha tillbaks dina svarta byxor då? <3

Svar: jag borde inte svara på den här kommentaren ikväll, i´m not in a good place, så jag svarar på andra delen bara - ja, gamla favoriter är ju faktiskt inte så dumt. Men det verkar inte vara så mycket kortbyxeväder kvar, så de svarta aspirerar jag inte på för tillfället, men tack för omtanken :)
maja

2013-08-24 | 00:23:21
Bloggadress: http://roe.laff.se
Helena säger:

Hur äääär det!? Vill du komma på lunch, middag fika nån dag? :)

Svar: HejJa-a, det vill jag.
Men nu sitter jag hemma och hostar utan röst och med feber, så denna vecka passar inte...
maja

2013-08-26 | 22:00:46
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin