rocknart

 
Idag har jag ont i hela kroppen efter att ha jobbat med rock&art i dagarna två. Och då är jag ändå ledig nu i helgen, till skillnad från brudarna jag slitit med, som var kvar när jag åkte hem igår, och ska vara på plats både idag och imorgon. Oh, gode tid. Nog för att de säkert är något robustare än jag (det är ju rätt många som är det... jag är rätt klen.....) men tjena... vilka brudinnor! (Ja, det var bara brudar jag träffade på som volontärer, en av arrangörerna är grabb och han är grym han med.)
Jag kom hem vid åtta igårkväll, halv nio gav jag upp kampen mot ögonlocken och la mig, och slocknade!
Klockan sju imorse fick jag snällt acceptera att jag är så vuxen att jag vaknar klockan sju på lördagar. Nåja, nu hinner jag ju sticka några varv på min jumper.
Hurra!
 

Ojoj, det där skulle jag inte skrivit... Jag reste på mig, tog ett steg i sidled och fick snällt krypa till sängs igen med nervkläm i ryggen. Ajajaj.
Och nyss hittade jag gårdagens morgonte alldeles orört... What?!?!

Kommentarer
Rikard säger:

Fy för ryggont! Nu vet jag ju inte hur din smärta känns, men jag ryser av obehag så fort någon för ryggsmärtor på tal. Hoppas det onda går över snart. Krya på dig!

Svar: bättre idag tack, men jag får ju inse att jag är lite skör.....
maja

2013-08-11 | 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin