klänning

 
Jag ska på bröllop senare i sommar och har börjat fundera på vad jag ska ha på mig.
Häromveckan var jag och en kollega på rekognosering i en av stadens tygbutiker och där låg en rulle på en reahylla och fullkomligt skrek på mig.
Ojojoj. Sen for jag hem till mammas gömmor och letade mönster. Nu funderar jag på om det ska bli en grön sommardröm eller en grön liten svart.
Eller om jag ska ta ena livet och andra kjolen. Och ändra lite härochvar, så klart. Det går ju inte att följa ett mönster helt och hållet, så klart.

Tur att jag inte behöver vara klar än på ett tag, jag har tid på mig att vela.

Kommentarer
Helena säger:

trodde det var du på bilden av den lilla svarta...

Svar: hohoho, det hade varit nåt det!
maja

2013-07-03 | 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin