weekend plan



Helg!  Igen!
Jag kopplade av så fullständigt igår att jag blev alldeles paff när jag kom på att det är dags för helg. Igen.
 
- Körens sommarkonsert på söndag. Med klassiker så som Vilar glad. I din famn. och Strövtåg i hembygden.
 
- Jordgubbar!!!!!! Gordjubbar!!!
 
- Nålbindningen börjar arta sig.
 
- Onsdagrosorna står så fina än. De ska få lite vilt sällskap under helgen. Inget slår lukten av lupiner!
 
- Alpackakoftans sista stycke borde jag hinna klart med i helgen. Montering och kantvarv får hinnas om de hinns. Jag brukar få rätt bråttom mot slutet av projekt, så det skulle inte förvåna mig om den är klar på måndag eller tisdag.
 
- Inspirationslektyr!!
 
- Nu har jag slöat för länge (m, ett par veckor...) och ätit massa glass och fika... I helgen ska skorna få smaka asfalt!
 
- Solglasögon väder, häärligt!
 
- Tvättstugenyckeln... kul...
 
- I helgen ska jag laga mitt favoritarmband som jag lyckade slita sönder i sömnen. Jag vaknade av att det sved runt handleden, la upp armbandet på sängbordet och sen sov jag lika djupt igen.
Bra koll...
 
- Hög tid för lite nagelvård.
 
 
Berätta gärna om vad du ska ta dig för :)

Kommentarer
Rikard säger:

Söndagen ägnas åt att hjälpa päronen med att färdigställa en gäststuga. En pälsfri zon är det tänkt att vara, har flera släktingar som är allergiska.

Svar: pälsfritt är ju tyvärr bra. Jag har gått och blivit kattallergisk på gamla dar. Att jag nyser och snorar efter att jag hälsat på hästar tänker jag inte ens bemöda mig med att lägga märke till, så sjukt ovärt!!
maja

2013-06-08 | 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin