lyckans ost

 
Så här nöjd kan man vara när det äntligen är helg efter en ovanligt galen vecka.
Har man dessutom en 18 månader lagrad prästost i kylen och 7 blomstänglar på 5 orkideer (i en lägenhet på 25 kvadrat) så är ju lyckan gjord!!
Som grädde på det lilla moset har jag hittat (eller blivit hittad av, faktiskt) en ny och bra stick-video-podcast.


Jag återkommer med en week endplan imorn, jag har för tusan knappt ens hunnit slå på datorn här hemma på hela veckan. Fullt upp heeela veckan, i onsdags exempelvis, åkte jag direkt från jobbet till en ljusstöpningstillställning och var hemma strax före ett, då var det raka vägen i säng kan lova.
Så avsaknaden av blogginlägg är inte så konstig. Och jag tänkte passa på att påminna om att man får följa mig på instagram om man vill. (Sjomajlin)
Dubbelposter förekommer, men är sällsynta.
 
Nåja. Nu ska jag sticka, dricka te och titta på stick-cast.
Hörs imorn, när jag bytt däck och handlat mat. Mors!
 

Kommentarer
Rikard säger:

Hittad av? Nu blir jag nyfiken. Berätta!

Svar: åh, det är inte så spännande egentligen. Jag fick ett meddelande på ravlery med en inbjudan till deras grupp, så då provlyssnade jag, och fastnade :)
maja

2013-11-17 | 23:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin